loading...
برترینهای اینترنت 10
farhad بازدید : 57 دوشنبه 14 بهمن 1392 نظرات (0)

***************

دختره نمرش 19/5 شده اومده پست گذاشته: سهراب، قایقت جا دارد؟؟؟
اونوقت من امتحان میدم، به تنهایی معدل کلاسیو دو سه نمره میارم پایین
!
!!

************

من تو عمرم با این بار، 3 بار بیشتر دروغ نگفتم!!!

********************

دختر است دیگر
گاهی دلش میخواهد هنگام رانندگی تیر برق را نبیند!!!

********************************

برادرزادم دیروز گریه کرد واسش تبلت خریدن
من بچه بودم یادمه 3 ماه گریه کردم واسم یه شمشیر پلاستیکی خریدن، آخرشم با همون منو میزدن!!!

****************************************

ﻣﻮﺭﺩ ﺩﺍﺷﺘﯿﻢ ﺩﺧﺘﺮﻩ ﺗﻮ ﮔﻮﮔﻞ ﺳﺮﭺ ﮐﺮﺩﻩ ﻗﯿﻤﺖ ﺳﺮﻭﯾﺲ ﻃﻼﯼ ﺩﺧﺘﺮ ﺧﺎﻟﻢ!!!

***************************************************

خدا شاهده من یه زمانی فک میکردم “فرزاد فرزین” مثل “کامران هومن” دو نفرن!!!

************************************

اگه نصف این پشتکاری که تو پیگیری سریال آوای باران داشتم رو توی درس خوندن داشتم الان عضو هیات علمی دانشگاه صنعتی شریف بودم!!!

***********************************************


ﻻﻣﺼﺐ ﺑﻌﻀﯿﺎ ﻫﺴﺘﻦ ﺍﺻﻦ ﻧﻤﯿﺸﻪ ﺩﻭﺳﺸﻮﻥ ﻧﺪﺍﺷﺖ!
ﻣﺜﻼ ﯾﮑﯿﺶ ﺧﻮﺩ ﻣﻦ !!!

*******************************************

تو خونه ما عطسه کنی کسی نمیگه عافیت باشه
همه میگن بیا، بفرما، لُخت گشتی سرما خوردی!!!

***************************************************************************

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
این وب سایت برای دانلود برترینهای اینترنت ساخته شده امیدوارم از این وب سایت لذت ببرید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظرتان درمورد وب سایت چیست؟
    چه چیزهای را دوست دارید که در وب سایت قراردهم
    آمار سایت
  • کل مطالب : 192
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 20
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 50
  • بازدید امروز : 34
  • باردید دیروز : 126
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 332
  • بازدید ماه : 757
  • بازدید سال : 4,665
  • بازدید کلی : 66,183